Målgruppe for vores stumfilm er pædagogstuderende, forældre til DUS-børn og lærer for pædagogstuderende.
Pædagogstudende kan bruge vores film til inspiration til hvis de selv skal lave en film på et af deres moduler og bruge det i praksis.
Forældre til DUS-børn kan se hvad der foregår i en DUS og hvordan pædagogerne kan reagere på forskellige situationer.
Lærer for pædagogstuderende kan bruge det til at blive inspireret til at lave en anden undervisning i form af at lave film.
Feedback:
SvarSlet- God brug af kameravinkler og filmiske virkemidler
- Fokus på kropssprog og mimik
- Man kunne tydeligt forestille sig, hvad de sagde, selvom filmen var en stumfilm
- Musikken passede til stemningen
- Brat slutning
1. God kamerateknik
SvarSlet2. Fed idé med stumfilm
3. God idé med flere forskellige lokaliteter.
Læringsmålene var lidt svære at se, da der ingen stemmer var.
Gruppe 3:
SvarSletGodt arbejde med forskellige perspektiver, klip og sceneskift. God brug baggrundsmusik og kropssprog, der tydeligt fortalte historien. Rigtig god idé med stumfilm, hvilke overvejelser har i gjort jer omkring det valg?
Læringsmål: "Kan støtte udviklingen af andres sprog og kommunikationskompetencer med blik for relation og kontekst", var tydelig ved samtalen omkring hvad man gør i institutionen vs. derhjemme.
Gruppe 4:
SvarSletFed musik som passer til stemningen
Gode kameravinkler
God idé – med stumfilm
Bedre tydlighed af budskab
Jeres film er helt uden stemmer hvilket som udgangspunkt kan være farligt ift om det faglige budskab kommer tydeligt igennem, men i formår ved hjælp af forskellige filmiske virkemidler at fremføre det til UG. Det var en rigtigt god kombination af stilbilleder og film. Generelt bare teknisk veludført.
SvarSlet